Byxorna var skitsnygga och passade beskrivningen.
Superfint över jeansen, dottern är jättenöjd. Snabb leverans hem i brevlådan. Bara positivt.
Jättesnygga jeans och passade super!
Så himla snygga jeans jag älskar dem då dem sitter så himla bra. Fast dock tog leveransen ganska lång tid men förutom det så var det jätte bra
Jag vill lämna tillbaka dem men har inte fått svar på mitt Mail